pingyao - Reisverslag uit Pingyao, China van Petra Voorn - WaarBenJij.nu pingyao - Reisverslag uit Pingyao, China van Petra Voorn - WaarBenJij.nu

pingyao

Blijf op de hoogte en volg Petra

17 September 2014 | China, Pingyao

Hallo allemaal,
Hier een kort berichtje uit pingyao. We zijn hier vanmorgen um 6 uur aangekomen en reizen morgenvanavond om 21 uur weer door naar x'ian (terrakotta leger).gistern een treinreis van 12 uur en morgen weer. Maar alles is goed gegaan. Vandaag in pingyao rege en koud. vanmiddag was het weer droog en hebben het stadje beken. Leuk oud stadje met allemaal kleine hofjes die ook museum zijn die je kunt bezoeken.
Morgen make we noch een excursie naar de wang courtyards. Hier is de film: raise the Red latern opgenomen..

Voor vandaag genoeg. Pa slaapt al naast mij in zij bed en ik ga nu noch even probern of ik alles op het web kan zetten.

Liefs Pe

  • 17 September 2014 - 20:19

    Rita Van Klink:

    Hoi Arie en Petra

    Een lange treinreis viel het mee 12 uur reizen en morgen weer met de trein je ziet wel veel,hier is het goed weer 24 graden.
    Heel veel plezier.

    Groetjes Ger en Rita

  • 17 September 2014 - 20:27

    Alice:

    Het zal wel vermoeiend zijn voor Arie! Wanneer moet je nou een potje kaarten? Ha! Viel spass! Groetjes, AA&P

  • 17 September 2014 - 21:35

    Ma:

    Hallo Arie en Petra.

    Jullie berichtje weer gelezen ,wel een heel end hoor 12uur in die trein
    hebben jullie nog een beetje kunnen slapen ?
    Vanmorgen ben ik gaan zwemmen van middag thuis en vanavond een bakkie bij
    Joze en Jan gedaan .
    Alles gaat hier goed zoals je leest.
    Genieten jullie nog maar van de reis ,

    Heel veel liefs van mij en een dikke kus.

    Groetjes Ma.

  • 17 September 2014 - 23:15

    Marja:

    Klinkt weer goed. Jammer van de regen. Geniet er van. Kun je ook foto's meesturen, zien wij ook wwar je over schrijft.

    Groetjes,

    Marja

  • 18 September 2014 - 10:51

    Petra Van Der Voorn:

    Even een snel antwoordje aan iedereen:
    kaarten kan pa in de trein. Vermoeidheid valt wel mee. We gaan
    Gewoon op tijd naar bed. En voor een middagslaapje krijgt hij ook noch tijd.

    Na regen komt zonneschijn. Dus vadaag weer mooi weer.
    Internet te langzaamom te bellen.
    We proberen het wel weer in x'ian.
    Ma: kusjes van pa, en op de kermis oppassen.
    Hier is alles nochn gezond.
    Vanavond mag arie een paar regels. Op papier. Zetten. Die morgen of overmorgen. Verstuur.

    Groetjes

  • 18 September 2014 - 10:58

    Petra Van Der Voorn:

    Fotos lukt niet: ik heb heen kabeltje om mijn kamera met mijn tablet te verbinden.

    Groetjes we zitten nu aan een capuccino

  • 18 September 2014 - 18:42

    Andre:

    Hallo,

    Goed te lezen. Hoe vinden jullie de chinezen en china en zo?
    Al rare dingen gezien en gegeten?

    Doe mij maar zo'n Warriorbeeld uit Xian.

    Groet, andre

  • 18 September 2014 - 18:49

    Pien:

    Hoi opa

  • 18 September 2014 - 18:58

    Pien:

    ik mis je heel erg :-( is het leuk in China???????????????????????????????????????????????????????????? vast wel;-) ;-) ;-) doei van Pien

  • 18 September 2014 - 22:15

    Marja:

    Voor wat moet Ma oppassen op de kermis? Loslopend wild of vrij gezellige mannen? Of de snoepkraam?? Of dat ze niet teveel geld uitgeeft???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Een bijzondere reis. Samen met mijn vader!!

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 5076

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 07 Oktober 2014

samen met mijn vader China ontdekken.

Landen bezocht: