1. bericht beijing - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Petra Voorn - WaarBenJij.nu 1. bericht beijing - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Petra Voorn - WaarBenJij.nu

1. bericht beijing

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 September 2014 | Nederland, Roelofarendsveen

Eerste berichtje uit Beijing!
Hallo allemaal, vandaag maandag probeer ik het weer om een berichtje op de weblog te schrijven. Zaterdagavond is het niet gelukt.
Vlucht naar Beijing is goed verlopen. Ik heb zelf wel gezorgt dat ik bij aankomst  werk had. In het vliegtiug is  al rodewijn over Pa zijn trui gegaan, Waar een bad en een stukje zeep op je hotelkamer al niet goed voor is.
Zaterdag na aankomst konden we gelijk de kamers op, en na een lekkere douche en lunch zijn we gelijk in met de groep  en Bus Peking in. We hebben de lamatempel bezocht,deze boedistische-tibet tempel  is heel mooi leuk om te zien dat en een rust in een hele grote drukke stad.
Daarna ook noch naar de tempel van de hemelsevrede! Donderdag zit je er met met André en Alice noch over te kletsen  en 2. Dagen later sta je er zelf voor.  Schitterend mooie ronde temel waar binnen veel beelden van koeien of zo iets, alsof die in een bedje liggen. je mag allen voor de deur kijken en dan zie je niet veel, maar op fotos heb ik meer gezien. Heel indrukwekkend. Deze tempel ligt in een heel mooi park waar ook veel chineesen komen om elkaar te treffen.  Dus even bij de gokkers, dansers en zangers gekeken, noten kunnen wij op chinees helaas niet lezen.  Na en dineetje in het hotel om 8 uur naar de kamer. pa dacht noch even tv te kunnen kijken. Maar lag gelijk l met een afstandbediening aangekleed in een diepe slaap. ik kreeg hem niet eens meer wakker.'s nachts was hij uitgekleed maar had noch steeds zijn bril op. We hebben toch allebij wel lekker geslapen.

zondag 14. Sept. Om 6 uur uit de veren voor een volle dag met heel veel indrukken en

• 15 September 2014 - 18:11

ANDRE:

Werk ;.... werk... heu??

• 15 September 2014 - 18:17

Andre:

Slapen op de bank is ie wel gerend, doet ie thuis ook altijd ha ha ha

• 15 September 2014 - 23:57

Hans Grolleman: